2017. július 1., szombat

Avon Femme Exclusive parfüm



Sziasztok!

Egy parfüm csomagolása  ihletett meg, így jött létre a manikűr, amiről ma írni szeretnék. No azért nem elhanyagolható a parfüm sem. Az Avon új illatáról van szó - Avon Femme Exclusive - ami még az én tetszésem is elnyerte. 

Szégyen vagy sem, de tanácsadónő létemre nem használom a márka parfümjeit - egyéb termékeket igen, nem is keveset. Mivel mindig rendelek a vevőknek ajándék mintákat és persze kipróbálásra is,  így én is tettem egy próbát. Először nem volt kellemes az orromnak az illat, aztán kb. fél-egy óra múlva múlva már igencsak tetszetőssé vált. Nem tolakodó, finom, nőies illat, ami nyáron is használható még ebben a nagy melegben is. Nem tudok profi véleményt írni a parfümről, mert nem értek hozzá. Szerintem annál jobb vélemény nem kell, mint mikor azt mondják, hogy milyen jó illatod van. A bejegyzés lényege úgyis a manikűr. 😍

🔺🔼🔺🔼🔺

Megosztom veletek, amit az Avon  közzétett a parfümről. ITT olvasható közvetlenül is. 

Az exkluzív szépség illata, a nőnek, aki büszke az elért eredményeire. A Creme de Crassis (feketeribizli likőr) finom jegyeit a körte aromája követi, hogy aztán a virágos szívillatban és a meleg, orientális alapillatban a fekete vaníliaesszencia és az érzéki szantálfa illata koronázza meg a kompozíciót. 
ILLATKATEGÓRIA: virágos-orientális 

FŐBB ILLATJEGYEK:
fejillat: Créme de Cassis (feketeribizli likőr), kumkvat (törpe mandarin), körte
szívillat: jázmin, magnólia, vaníliavirág
alapillat: fekete vaníliaesszencia, pézsma, indiai szantálfa







A manikűrhöz két lakkot használtam, egy Kiko 333 és az AVON Diamond nevű szépséget. Utóbbi lakkot nagyon szeretem, olyan igazi ezüst tőle a körmöm. 







Sok parfümös bejegyzésem nem lesz, meghagyom a hozzáértőknek 😍

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűr! Egyáltalán nem használok parfümöt, vagy kiüt vagy tüsszögök tőle, Avontól konkrétan folyik az orrom, pedig sokfélét kipróbáltam, mert kellemes illatúnak tartom őket.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!