2017. április 17., hétfő

Moyra Fólia Nyomdalakk


Sziasztok!

A Moyra egyik újdonságát szeretném megmutatni, ami nem más,mint a fólia nyomdalakk. Már a megjelenés első napján megrendeltem, elsősorban a kíváncsiság hajtott, majd a látottak alapján tudtam, hogy kell nekem. Jól gondoltam...hogy miért, az kiderül a továbbiakból.


Nagyon elegáns, matt fekete külsőt kapott a lakk, de biztosan nem az elegancia volt ezzel a cél, hanem az üvegben levő lakk védelme. Nem ismerem az összetevőket, nem is nagyon akarok kutakodni ebben az irányban (tippem van, de hülyeséget nem szeretnék írni), de az tény, hogy sokkal lassabban szárad ez a lakk. Felkentem margarétára is és még fél óra múlva sem száradt meg rendesen. Ez a tulajdonsága kifejezetten jó lehet kezdő nyomdázóknak, akik esetleg lassabban veszik fel a mintát a lemezekről. 

No, akkor lássuk a lényeget. Fekete és fehér lakkot vettem. Hagyományos "moyra" alakú üveg és ecset, 10 ml-t kapunk 1290 Ft-ért (webshop ár)
Azt nem vettem észre, hogy pigmentáltabb lenne a megszokott Moyra nyomdalakkoknál, de tuti kapott "száradáslassítót" az biztos ☺

A teszteléshez Moyra nyomdalemezeket (Florality 3, Wallpaper) választottam, mert sokaknak problémásak ezek a paletták, mellé pedig az átlátszó nyomdafejet. Amennyire lehetett, vékony vonalas mintát választottam és lehet látni, hogy tökéletesen működik mindkét szín. 



Born Pretty szilikon 21x15-ös nyomdalapját használtam (ITT), először felkentem egy átlátszó lakkot, majd erre nyomtam száradás után a mintát. Nem siettem, de nem is vártam 30 másodpercet és a mintára helyeztem a fóliát, óvatosan rányomogattam, majd lehúztam és végre nekem is sikerült, amit régóta szerettem volna...



Itt lehet látni az elhasznált fóliákat. Még az ujjlenyomatom is meglátszik :) 



Van még mit gyakorolnom, de úgy gondolom, hogy ez a nyomdalakk nagyon jó cucc, mert pigmentekkel is jól működik. A rendelésnél mindjárt 4 pigmentet is rendeltem, persze pont az nem volt készleten, amit szerettem volna. Azóta már leadtam egy rendelést ebay-en 30 darabra. 😉


Gyorsan összehoztam egy manikűrt is, nem a legjobb, de a lényeg talán látszik. Én kis tudatlan (sosem dolgoztam pigmenttel) a jól megszokott fedőlakkomat használtam először...és nagyon meglepődtem, mikor eltűnt a szín.  Akkor jutott eszembe, hogy nem régen megvettem az Essence vízbázisú fedőlakkját, amit króm pigmenthez ajánlottak. Volt ám öröm, mikor a helyén maradt a pigment... 😃





Ezeket a fóliákat használtam.


 Nos, ennyi lenne, bátran kérdezzetek, szívesen válaszolok. 




9 megjegyzés:

  1. Nos, ez a bejegyzés nagyon hasznos volt.
    Viszont szerinted van értelme a 3 színnek? Vagy elég a feketét megvenni?!
    Néztem a videóban is de nem jöttem rá, hogy alapból kell-e mind a három szín vagy sem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér állítólag a világos pigmentek miatt jó, egyébként szerintem a fekete is elég lenne, pláne a fóliához. A fehér színnel nekem nem lett szép a fólia, vagy csak béna voltam. Az ezüstöt nem vettem meg, nem éreztem szükségét.

      Törlés
    2. nővérem véletlenül a fekete helyett a fehéret hozta el, azzal nekem sem sikerült. azt hittem csak én bénázok, de akkor a fehér tényleg nem a legjobb. :/

      Törlés
  2. uuuh nagyon jól hangzik ez a fólianyomdalakk, bár a színeket én sem értem még, hogy miben különböznek :) 30 db pigment???? úristen :D tudsz linket mutatni? én inkább azokhoz használnám, a fóliát még ne próbáltam, problémásnak tűnik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából szemhéjra való pigmenteket találtam, de szerintem jó lesz körömdíszítésre is :)

      Törlés
  3. Hű, de jóóól néznek ki!Mindenképpen beszerzem őket én is! *.*

    VálaszTörlés
  4. Jópofa dolog, de nem értem, látványra mennyivel másabb, mint egy eleve metál lakk, amivel nyomdázol? Fényesebb? Biztos szép dolgokat lehet vele alkotni meg színeseket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ez nem olyan,mint metál lakkok. Sima fekete, fehér és ezüst színben van. Viszont a lassú száradása miatt, a nyomda mintára tehetünk bármilyen színű transfer fóliát,szórhatunk különböző színes pigment porokat is. Tehát, teljesen más célja van, mint egy metál nyomdalakknak.

      Törlés

Köszönöm a kommentet!