2016. június 27., hétfő

Manikűrvadász 26. forduló



Sziasztok!

Ismét vadászhattunk a manikűrök között. Ezt a fordulót Thimmyke szervezte, nagy köszönet neki érte. Szabályokat nem emlegetem, Bella blogján megtekinthető, a korábbi vadászatos összefoglalókkal együtt.

A sorsolás során Katy alkotásai közül válogathattam. Szívesen nézelődök a blogján, minden alkalommal. Mindjárt két manikűrt is választottam magamnak, mindkettő manikűrvadászat alkalmából készült. 


Az én verzióm: Kalinka és Natasha's Dance War & Peace lakkokat használtam, a minta 
Moyou Pro 03 palettáról származik.






A második manikűrt nem ilyenre terveztem, de annyira kihasználatlan ez a mákos Lovely, hogy adtam neki egy lehetőséget. Bevallom, hogy nem varázsolt el most sem, bár a másik élénkebb színnel kicsit jobban elviseltem magamon. 
A minta CICI&SISI 27-es lemezen található. 

A többiek munkáit is lessétek meg, érdemes!


8 megjegyzés:

  1. Mindkét mani nagyon tetszik! Az elsőnél a lakkválasztás nyűgözött le, a másodiknál pedig a nyomdázott leveles minta :)

    VálaszTörlés
  2. Az első manikűr most a kedvencem, nagyon tetszik ez a leheletfinom holo nyomdaminta! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő szép, de a mákos Lovelys jobban tetszik :) Én szeretem ezeket a lakkokat, nekem is megvannak.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek, az első az elegáns kategóriában, a másik pedig a vidám nyáriban. Szerintem jól áll ez a mákos lakk, ne bántsd szegényt :-) Örülök, hogy tőlem vadásztál, nagyon izgultam, hogy mit alkotsz majd újra :-)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettőt imááádom! Nagyon jó manikűrök lettek! :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!