2015. február 23., hétfő

Nail That Technique - Reverse Stamping


Sziasztok!

Utolsó állomása a #nailthattechnique kihívásnak a reverse stamping téma. Most kipróbálhattam másik módszert (ami sokkal egyszerűbb,mint gondoltam) a stamping decals készítésére. No, én eddig fóliára tettem a mintát, majd kifestegettem, aztán száradás után lehúztam és felszenvedtem a körmeimre, általában kevés sikerrel. Vagy túlságosan megszáradt, vagy felhelyezés után rontottam el az egészet, szóval, sehogy nem akart összejönni. 


Utóbbi időben egyre több helyen olvastam, hogy nyomdapárnán kifestik a mintát, majd hagyják száradni kicsit és egyszerűen rányomják a körmeikre. Nem hittem abban, hogy nálam működni fog ez. Éssss, vannak még csodák...jobb lett, mint a másik módszerrel. Szebben feküdt a minta a nagyon domború körmeimre pl. 
Mattra hagytam a sárga alapú körmeimet, ez hiba volt, mert a matt fedőlakk kicsit elkente a nyomdázást. 

Kipróbáltam két új OPI lakkot is, Cement The Deal és 
 Romantically Involved elnevezésűt. Mindkettő nagyon bejövős. A Müllerben épp akciósak voltak.



Essence 02 Sun is Smiling 
OPI Cement The Deal
OPI Romantically Involved
Konad m51 
Manhattan matt fedőlakk







10 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!